dimarts, 10 de novembre del 2009

16日3月2009年,月曜日

Arribem al dilluns i toca anar a veure el castell de Himeji, per mi, un dels més macos que té el Japó. Es diu que en la guerra mundial, els habitants de la ciutat van cobrir el castell amb un mantell enorme que el va fer semblar una muntanya i, d'aquesta manera, van evitar que li caiguessin bombes a sobre.
El tren que vam agafar per anar a la ciutat de Himeji.

Vistes des del tren.



De camí al castell em vaig trobar aquest gosset tant maco ^^ Quan tingui la meva pròpia casa/pis, n'aconseguiré un de la mateixa raça. I, qui no sàpiga quina raça és, que jugui al nintendogs XDDD


La visita al castell es fa en dues parts, qui les vol fer: el castell en sí i, els jardins que, són molt recomanables de veure.

Aquí, al contrari que al palau de Nijo, sí que deixaven fer fotos ^^

Arribant al castell ^^

Des del peu del castell.


Havent passat l'entrada i, les muralles, clar.

L'interior de les muralles.

Vistes de la ciutat des de l'interior de la muralla.
Vista del castell des de l'interior de la muralla.
Finestró des d'on miraven, disparaven i, tiraven pedres, si calia XDDD
Com sol passar a tots els edificis que ja tenen uns anyets, la part reformada ^^
A la foto es pot veure clar que s'ha d'anar descalç pel castell. Et fan treure les sabates i, et dónen una bossa de plàstic per dur-les carretejant i, la bossa s'ha de tornar al sortir, que s'ha de reciclar XDDD.

Les escales eren molt empinades i, aquí està la boja de la meva amiga intentant pujar per elles vestida amb un kimono (cada dia vestía amb kimono XD)

Per a qui li agradi l'arquitectura ^^
Un altre exemple de lo empinades que són aquestes escales.

Si voleu veure més fotos, visiteu la següent adreça, que és el meu àlbum del facebook XDD

Sobretot, no us perdeu les fotos dels jardins de Himeji, són una preciositat. Us deixo un exemple per anar fent boca ^^





1 comentari:

  1. Claudia!!
    No sabia que encara seguies amb el relat del viatge al Japó! Quina gracia xD
    Despres quan acabis, seguiras encara amb el blog aquest o ja l'avandonaraS?
    jo tb tinc un blog, fes-li un cop d'ull quan vulguis ^^
    De moment, posu al teu com a blog a seguir, aixi tindré l'enllaç directe xD

    ResponElimina